Hos Geldiniz | Hiiaxi Forum
Co-Administrator | Süper Moderatör | Moderatör Alımları Başlamıştır !

Konu Acıcak Paylaşım Yapıcak ArkadasLara Verilecektir !!

Admin Iletişim : bii@sktr.net [ MSN ADRESI ]
Hos Geldiniz | Hiiaxi Forum
Co-Administrator | Süper Moderatör | Moderatör Alımları Başlamıştır !

Konu Acıcak Paylaşım Yapıcak ArkadasLara Verilecektir !!

Admin Iletişim : bii@sktr.net [ MSN ADRESI ]
Hos Geldiniz | Hiiaxi Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap

 

 [Rehber] Tüm Detaylarıyla EVT Kodlaması

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
ziя-i ηigαн
Administrator
Administrator
ziя-i ηigαн


Tecrübe Puanı Tecrübe Puanı : 500002
Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 104
Yaş Yaş : 36

[Rehber] Tüm Detaylarıyla EVT Kodlaması Empty
MesajKonu: [Rehber] Tüm Detaylarıyla EVT Kodlaması   [Rehber] Tüm Detaylarıyla EVT Kodlaması EmptyC.tesi Tem. 17, 2010 8:50 pm

Giris


Muhtemelen kendinize soruyorsunuzdur, "EVT Kodlamasi nedir?" EVT kodlamasi Knight Online'da gorev vb. seyler icin kullanilan kodlama dilidir.

Fonksiyonlar/Komutlar


Bilmeniz gereken temel seyler :

A : IF / Check fonksiyonları icin kullaniliyor

E : Event fonksiyonları icin kullaniliyor

; Açımlama için kullaniliyor - Örnek: E RUN_EVENT 10601 ; Buraya notlar yazabilirsiniz..

-1 : kullanilmayan bosluklar icin yazilir, gerekli alanlardan birini kullanmadiysaniz -1 yazmaniz gerekiyor. - Örnek

E SELECT_MSG komutunu kullanirken 22 tane deger girmemiz sart.. fakat
diyelim ki biz asagidaki gibi 16 tane deger girdik, geri kalan 6 deger
icin 6 tane -1 yazmak zorundayiz.

E SELECT_MSG 16084 61000 60000 42010 60001 42020 60002 42030 60003 22040 60004 42050 60005 42060 60006 42070 -1 -1 -1 -1 -1 -1

(Search yapip CHECK_CLASS yaparsaniz asagida da ornek var.)

- EVT Komutları her zaman büyük harfle yazılır.








Event Fonksiyonları

ROB_EXAM
GIVE_ITEM_INPUT_COUNT
ROB_ITEM_INPUT_COUNT
OPEN_INPUT_COUNT
LOG_OLYMPIC_ACCOUNT
CHECK_OLYMPIC_ACCOUNT
MOVE_MIDDLE_STATUE
GIVE_LOGTIME_ITEM
CHECK_LOGTIME_ACCOUNT
GIVE_KJWAR_ITEM
CHECK_KJWAR_ACCOUNT
CHECK_PCBANG_OWNER
GIVE_PCBANG_ITEM
CHECK_PCBANG_ITEM
SHOW_PCBANG_ITEM
CHANGE_MANNER
EMIGRATION_ACCEPT
STATE_CHANGE
ZONE_CHANGE_PARTY
ROB_ALLITEM_PARTY
SEND_WEBPAGE_ADDRESS
CHANGE_NAME
STAT_POINT_FREE
SKILL_POINT_FREE
CHANGE_LOYALTY
ZONE_CHANGE_CLAN
ROLL_DICE
CHANGE_POSITION
PROMOTE_KNIGHT
DESTROY_ITEM
EXP_CHANGE
LEVEL_UP
STAT_POINT_DISTRIBUTE
SKILL_POINT_DISTRIBUTE
PROMOTE_USER_NOVICE
ZONE_CHANGE
KISS_USER
RUN_EXCHANGE
GIVE_PROMOTION_QUEST
PROMOTE_USER
SAVE_EVENT
GIVE_PPCARD_ITEM
RETURN
REQUEST_PERSONAL_RANK_REWARD
REQUEST_REWARD
ROB_NOAH
SAVE_COM_EVENT
LOG_COUPON_ITEM
GIVE_NOAH
OPEN_EDITBOX
ROB_ITEM
GIVE_ITEM
RUN_EVENT
SELECT_MSG
SAY


IF Fonksiyonları(Birseyleri kontrol etmek icin kullanılan fonksiyonlar)

CHECK_BEEF_ROAST_NO_VICTORY
CHECK_BEEF_ROAST_ELMORAD_VICTORY
CHECK_BEEF_ROAST_KARUS_VICTORY
CHECK_EXAM_COUNT
CHECK_WEIGHT_INPUT_COUNT
CHECK_EXIST_ITEM_INPUT_COUNT
CHECK_INPUT_COUNT
CHECK_MIDDLE_STATUE_NOCAPTURE
CHECK_MIDDLE_STATUE_CAPTURE
CHECK_CLAN_RANKING
CHECK_LOYALTY_RANK
CHECK_LOYALTY_RANK_MONTHLY
CHECK_EMPTY_SLOT
CHECK_STAT_TOTAL
CHECK_SKILL_TOTAL
CHECK_NO_CASTLE
CHECK_CASTLE
CHECK_MONSTER_CHALLENGE_USERCOUNT
CHECK_MONSTER_CHALLENGE_TIME
CHECK_MANNER
CHECK_NO_CLAN
CHECK_CLAN
CHECK_DICE
CHECK_KNIGHT
CHECK_CLAN_GRADE
CHECK_NO_CHIEF
CHECK_CHIEF
CHECK_LOYALTY
CHECK_NOCLASS
CHECK_ITEMCHANGE_NUM
CHECK_EXCHANGE
CHECK_PROMOTION_ELIGIBLE
CHECK_EXIST_EVENT
CHECK_NOEXIST_EVENT
CHECK_NOEXIST_ITEM_OR
CHECK_NOEXIST_ITEM_AND
CHECK_EXIST_ITEM_OR
CHECK_EXIST_ITEM_AND
CHECK_PPCARD_TYPE
CHECK_PPCARD_SERIAL
CHECK_NATION
CHECK_NOAH
EXIST_COM_EVENT
NOEXIST_COM_EVENT
HOWMUCH_ITEM
CHECK_LV
RAND
CHECK_EDITBOX
CHECK_WEIGHT
CHECK_CLASS
CHECK_NOEXIST_ITEM
CHECK_EXIST_ITEM
CHECK_SKILL_POINT
CHECK_OVER_WEIGHT
CHECK_UNDER_WEIGHT





Fonksiyon Aciklamalari


ROLL_DICE

Tam anlami zar atmadir, rastgele seyler icin kullanılır.
Kullanım: E ROLL_DICE 20 ; 20 deger icin zar atar rastgele birini secer (1-20), Daha sonra gerekli bilgiyi alacaksiniz..

CHANGE_MANNER

Manner point eklemek ya da silmek icin kullanilir.
Kullanim: E CHANGE_MANNER 10000 ; 10,000 Manner point verir
E CHANGE_MANNER -10000 ; 10,000 Manner point siler

ZONE_CHANGE_PARTY

Partinizdeki herkesi bir zone'a isinlandirmak icin kullanilir.
Kullanim: E ZONE_CHANGE_PARTY 21 350 350 ; Partinizi Moradondaki, 350 350 koordinatlarina isinlar. (Zone ID, X, Y)

SEND_WEBPAGE_ADDRESS

'Web_address_us.tbl'sinde belirtilen site adresini oyun ici browser'da acar. [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Kullanm: E SEND_WEBPAGE_ADDRESS 4 ; Web_Address_us.tbl dosyasindaki 4.
satirdaki siteyi acar, birinci kolon satirlari gosteriyor. (1 2 3 diye
gider)

CHANGE_NAME

Name Change Scroll icin kullanilir, oyun ici ncs.
Kullanim: E CHANGE_NAME ; Kullanim icin prosedurler bolumunzde 'CHANGE_NEW_ID' adli prosedur olmasi gerekir.

STAT_POINT_FREE

Karakterinizi restat yapar.
Kullanim: E STAT_POINT_FREE ;

SKILL_POINT_FREE

Karakterinizi reskill yapar.
Kullanım: E SKILL_POINT_FREE ;

CHANGE_LOYALTY

NP eklemek ya da silmek icin kullanilir
Kullanim: E CHANGE_LOYALTY 500 ; Karakterinize 500 np ekler.
CHANGE_LOYALTY -500 ; Karakterinizden 500 np siler.

ZONE_CHANGE_CLAN

Claninizdaki herkesi bir zone'a isinlandirmak icin kullanilir.
Kullanim: E ZONE_CHANGE_CLAN 21 350 350 ; Clano Moradon'a isinlar, 350 350 koordinatlarina isinlar.
Parameters : Zone ID, X, Y.

CHANGE_POSITION

Key Gorevi NPC'leri icin kullanilir, NPC yerini degistirir. Not: Sadece NPC'nize TrapNumbers sutununu ayarlarsaniz calisir.
Kullanim: E CHANGE_POSITION ; Yapmaniz gerke tek sey bu, npc'yi K_NPCPOS'daki bir sonraki TrapNumber'a isinlar.

PROMOTE_KNIGHT

Claninizin rutbesini artirmak icin kullanilir (Yani Brain of Centaur'u npcye verdigimizde knights olmamiz)
Kullanım: E PROMOTE_KNIGHT

EXP_CHANGE

Karakterinize exp vermek icin kullanilir
Kullanım: E EXP_CHANGE 500 ; Karaktere 500 EXP verir.

LEVEL_UP

Karaktere level atlattirir.
Kullanım: E LEVEL_UP ;

PROMOTE_USER_NOVICE

Level 10 skilleri actirmada kullanilir.
Kullanım: E PROMOTE_USER_NOVICE ;

ZONE_CHANGE

Karakteri farkli bir zone'a isinlamada kullanilir..
Kullanım: E ZONE_CHANGE 21 350 350 ; Karakteri Moradona'a isinlar, 350 350 koordinatlarina isinlar.
Parameters: Zone ID, X, Y

KISS_USER

NPC sizi oper ve size Kiss Item verir
Kullanım: E KISS_USER ;

RUN_EXCHANGE

Item kirdirmada kullanilir (Database'deki ITEM_EXCHANGE tablosu)
Kullanım: E RUN_EXCHANGE 36300 ; 36300 - ITEM_EXCHANGE tablosundaki index numarasi

GIVE_PROMOTION_QUEST

Master Gorevleriniz icin gorev verir
Kullanım: E GIVE_PROMOTION_QUEST ;

SAVE_EVENT

Gorev bilgisini database'e kaydeder, gorevin yapilip yapilmadigini kontrol eder.
Kullanım: E SAVE_EVENT QuestNumber 0/1/2
ornek:
E SAVE_EVENT 30 1 ; Quest 30'u aldiginizi fakat tamamlamadiginizi belirtmek icin kullanilir.
E SAVE_EVENT 30 2 ; Gorevi bitirince bi daha yapamayacaginizi belirtmek icin kullanilir.

REQUEST_PERSONAL_RANK_REWARD

NP siralamasi odulu icin kullanıcıya para verir.
Kullanım: E REQUEST_PERSONAL_RANK_REWARD

ROB_NOAH

Karakterinizden noah alir.
Kullanım: E ROB_NOAH 15000 ; Karakterden 15,000 noah alir.

ROB_ITEM

Karakterinizden itemi alir.
Kullanım: E ROB_ITEM ItemID ; ornek : E ROB_ITEM 10100000

GIVE_ITEM

Belirtilen itemi size verir.
Kullanım: E GIVE_ITEM ItemID ; ornek: E GIVE_ITEM 10100000 1

RUN_EVENT


RUN_EVENT evente baska bir event baglamak icin kullanilir, asagida daha detayli bilgi goreceksiniz.
Kullanım:[i] E RUN_EVENT 30601

IF / Check Fonksiyonlari


CHECK_EMPTY_SLOT

Inventory'de bos yer olup olmadigini kontrol eder.
Kullanım: E CHECK_EMPTY_SLOT 0 ; Inventory'nin full olup olmadigini kontrol eder.

CHECK_STAT_TOTAL

Karakterin iki sayi arasindaki toplam stat pointe sahip olup olmadigini kontrol eder.
Kullanım: A CHECK_STAT_TOTAL 300 500 ; Karakerin 300 500 sayilari
arasinda bir stat pointe sahip olup olmadigini kontrol eder.

CHECK_SKILL_TOTAL

Karakterin iki sayi arasindaki toplam skill pointe sahip olup olmadigini kontrol eder.
Kullanım: A CHECK_SKILL_TOTAL 100 110 ; Karakerin 100 110 sayilari
arasinda bir stat pointe sahip olup olmadigini kontrol eder.

CHECK_MANNER

Karakterin yeterli manner'a sahip olup olmadigini kontrol eder
Kullanım: A CHECK_MANNER 500 2100000000 ; Karakterin en az 500 mannera sahip olmasi gerektigini belirtiyor.


CHECK_CLAN_GRADE

Clanin grade'inin kontrolunde kullanilir, Grade 1 ile 3 arasinda mi diye kontrol eder, ya da Grade 4-5 vb.
Kullanım: A CHECK_CLAN_GRADE 1 3 ; Clan g1 ile g3 arasinda bi grade'e mi sahip diye kontrol eder..

CHECK_LOYALTY

İki sayi arasindaki kadar bir np'niz olup olmadigini kontrol eder
Kullanım: A CHECK_LOYALTY 100 1000 ; 100 ila 1000 arasinda bir np'nizin olup olmadigini kontrol eder.

CHECK_NOCLASS

Belirtilen classlardan olmadiginizi kontrol eder
Kullanım: A CHECK_NOCLASS 107 207 -1 -1 -1 -1 ; Simdi,
-1'kullanilmayacak bir degeri ifade ediyor, burada kullanilabilir 6
deger ver, ve biz sadece 2 tanesini belirttik, bu yuzden -1 ekledik
baska birsey

kullanmadigimiz icin.

CHECK_EXIST_EVENT

Gorevin basladigini, kabul edildigini ve bitirilmedigini, ya da tamamlanmadigini belirtmek icin kullanilir
Kullanım:
A CHECK_EXIST_EVENT 30 0 ; event 30 alinmadiysa/tamamlanmadiysa,
A CHECK_EXIST_EVENT 30 1 ; event 30 alindiysa, ama bitmediyse,
A CHECK_EXIST_EVENT 30 2 ; event 30'un bitirilip bitirilmedigini kontrol eder. (bitirildiyse gorevi bir daha yapamazsiniz)

CHECK_NATION

Karakterlerin irk kontrolleri icin kullanilir.
Kullanım: A CHECK_NATION 1 ; Orcsa 1, Humansa 2...

CHECK_NOAH

Karakterin iki sayi arasindaki paraya sahip olup olmadigini kontrol eder
Kullanım: A CHECK_NOAH 25000 2100000000 ; En az 25,000 noah'inizin olmasini gerektigini kontrol eder.

HOWMUCH_ITEM

Itemden kac tane gerektigini kontrol eder, sadece sayilabilir itemlerde kullanilir
Kullanım: A HOWMUCH_ITEM 379007000 0 20 ; 379007000 adli itemden 0-20 tane olup olmadigini kontrol eder.
A HOWMUCH_ITEM 379007000 21 9999 ; Itemden en az 21 tane olmasi gerektigini belirtir.

CHECK_LV

Iki sayi arasindaki levele sahip olup olmadiginizi kontrol eder.
Kullanım: A CHECK_LV 1 9 ; Level 1 ila 9 arasinda olup olmadiginizi kontrol eder.

CHECK_WEIGHT

Verilecek item icin yeterince yeriniz olup olmadigini kontrol eder.
Kullanım: A CHECK_WEIGHT 379007000 10 ; adli itemden 10 tane icin gerekli yeriniz olup olmadigini kontrol eder.

CHECK_CLASS

Belirtilen classlardan birisi olmaniz gerekmektedir, 6 tane class belirtilebilir.
Kullanım: A CHECK_CLASS 102 107 108 202 207 208 ; Beginner Rogue,
Rogue, ya da Mastered rogue olup olmadiginizi kontrol eder.
A CHECK_CLASS 107 207 -1 -1 -1 -1 ; Karus Rogue ya da Human Rogue olup
olmadiginizi kontrol eder. Sadece 2 slot kullandik, diger 4 slot icin
-1 yerlestirdik. (yani eger 6 kontrol eklemeyeceksek,

2 tane kontrol ekleyeceksek diger 4'u icin -1 yazmamiz gerekiyor.)

CHECK_EXIST_ITEM

Iteme sahip olup olmadiginizi kontrol eder.
Kullanım: A CHECK_EXIST_ITEM 205002007 1 ; 205002007 itemine sahip olup olmadiginizi kontrol eder.

Atladigim bazi seyler varsa simdiden ozur dilerim pek vaktim yoktu... Umarim siz ugrasip digerlerini cozer ve paylasirsiniz..

Örnekler ve Aciklamalar


Şimdi Fragment kirdirarak Bifrost item cikarmak icin bir NPC yapiyoruz.
Zamanim kisitli oldugu icin sadece bir fragment kullanicam. Detayli
bilgiyi asagida vericem...






simdi kullanacagimiz itemler...

389160000 Fragment of Arrogance

119301000 Sherion
159301000 Lugias
139301000 Avedon
169301000 Helenid Cross Bow
189601000 Hell Blood
189602000 Garp
189603000 Elysium
199301000 Holy Animor

EVENT 22001
E SELECT_MSG 16084 61000 60000 42010 60001 42020
60002 42030 60003 22040 60004 42050 60005 42060 60006 42070 -1 -1 -1 -1
-1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 ;
END


Bu Chaotic Generatorumuz icin menumuz. İlk oNce, EVT kodlamasi icin bir npc belirtiyoruz. 22001, 137 byType'a baglanmistir.

16084 - NPC'nin .ID numarasi(Dogru olmasi gerekmiyor, sadece event icinde belirtmek icin.)
61000 - Menuyu actiginizda gorulecek ana metin, 'Quest_Talk_us.tbl' dosyasindan editliyoruz
60000 - Menudeki birinci buton, 'Quest_Menu_us.tbl' dosyasindan editliyoruz
42010 - NPC'nin 60000 menusune tiklayinca yapacagi islev.
60001 - Menudeki ikinci buton, yine 'Quest_Menu_us.tbl' dosyasindan editliyoruz
42020 - Yine, NPC'nin 60001 menusune tiklayinca yapacagi islev.
Yani, menuye ne kadar buton eklemek istiyorsaniz hep ayni seyi
yapacaksiniz. (yani: 60000-42010 | 60001-42020) umarim
anlamissinizdir...

simdi Quest_Menu_us.tbl'mizi ayarlamamiz gerekiyor..

60000 Fragment of Arrogance
60001 Fragment of Gluttony
60002 Fragment of Rage
60003 Fragment of Sloth
60004 Fragment of Lechery
60005 Fragment of Jealousy
60006 Fragment of Avarice

Ve Quest_Talk_us.tbl'nizi de asagidaki gibi ayarlayabilirsiniz..

61000 Welcome to the Chaotic Generator, you can turn in your fragments here for a chance at getting Bifrost Items.
61001 Sorry, you don't have the required fragment.


Tamam, tbller ayarlandi. simdi database icin gerekli seyi yapiyoruz. Simdi ITEM_EXCHANGE tablomuzu editleyecegiz.

Tablonuz asagidaki gibi olmali :





40001 15012 Chaotic Generator Sherion 101 389160000 1 0 0 0 0 0 0 0 0
119301000 1000 111210001 2000 111110001 2000 246001001 2000 246002001
3000
40002 15012 Chaotic Generator Lugias 101 389160000 1 0 0 0 0 0 0 0 0
159301000 1000 151210001 2000 151110001 2000 206001001 2000 206002001
3000
40003 15012 Chaotic Generator Avedon 101 389160000 1 0 0 0 0 0 0 0 0
119301000 1000 111210001 2000 111110001 2000 246001001 2000 246002001
3000
40004 15012 Chaotic Generator Helenid Cross Bow 101 389160000 1 0 0 0 0
0 0 0 0 169301000 1000 168410001 2000 168310001 2000 246001001 2000
246002001 3000
40005 15012 Chaotic Generator Hell Blood 101 389160000 1 0 0 0 0 0 0 0
0 189601000 1000 181110001 2000 181010001 2000 266001001 2000 266002001
3000
40006 15012 Chaotic Generator Garp 101 389160000 1 0 0 0 0 0 0 0 0
189602000 1000 181110001 2000 181010001 2000 266001001 2000 266002001
3000
40007 15012 Chaotic Generator Elysium 101 389160000 1 0 0 0 0 0 0 0 0
189603000 1000 181110001 2000 181010001 2000 266001001 2000 266002001
3000




Simdi, database tamam, TBLler tamam, simdi EVT'imizi tamamliyoruz.

EVENT 22001
E SELECT_MSG 16084 61000 60000 42010 60001 42020 60002 42030 60003
22040 60004 42050 60005 42060 60006 42070 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1
-1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 ;
END


Simdi, 42010: Fragment of Avarice, bu yuzden simdilik sadece bunu kullaniyorum.

EVENT 42010 ; Fragment of Avarice
E RUN_EVENT 42011 ; RUN_EVENT esasinda iki eventi birbirine baglar, birden fazla seyi kontrol etmek icin harikadir.
E RUN_EVENT 42012
END

EVENT 42011 ; Ilk once bizde fragment olup olmadigini kontrol ediyoruz,
eger yoksa, bitiyor ve bize bir mesaj gosteriyor. (61001)
A HOWMUCH_ITEM 389160000 0 0
E SAY -1 -1 61001 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1
E RETURN
END

EVENT 42012 ; Simdi, en az bir fragmentimiz varsa, zari atiyoruz Razz ve evt'ler basliyor.
A HOWMUCH_ITEM 389160000 1 9999
E ROLL_DICE 7 ; 7 tane itemden birini seciyor(ordaki 7'nin anlami, kac tane itemi rastgele yaptiysak o sayiyi yaziyoruz)
E RUN_EVENT 42013
E RUN_EVENT 42014
E RUN_EVENT 42015
E RUN_EVENT 42016
E RUN_EVENT 42017
E RUN_EVENT 42018
E RUN_EVENT 42019
END

EVENT 42013 ; SHERION ICIN ZAR ATIYOR
A CHECK_DICE 1
E RUN_EXCHANGE 40001
END

EVENT 42014 ; LUGIAS ICIN ZAR ATIYOR
A CHECK_DICE 2
E RUN_EXCHANGE 40002
END

EVENT 42015 ; AVEDON ICIN ZAR ATIYOR
A CHECK_DICE 3
E RUN_EXCHANGE 40003
END

EVENT 42016 ; HELENID ICIN ZAR ATIYOR
A CHECK_DICE 4
E RUN_EXCHANGE 40004
END

EVENT 42017 ; HELL BLOOD ICIN ZAR ATIYOR
A CHECK_DICE 5
E RUN_EXCHANGE 40005
END

EVENT 42018 ; GARP ICIN ZAR ATIYOR
A CHECK_DICE 6
E RUN_EXCHANGE 40006
END

EVENT 42019 ; ELYSIUM ICIN ZAR ATIYOR
A CHECK_DICE 7
E RUN_EXCHANGE 40007
END





Artik serverinizda Chaotic Generator'u ekleyebilirisiniz [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]






byType - EVT ilişkisi

Gördüğüm kadarıyla insanlar byType-EVT ilişkisi konusunda problemler yaşıyor.

Tamamen DB'deki EVENT_TRIGGER tablosuyla alakalı.

Nasıl çalıştığını anlatayım.

EVENT_TRIGGER tablonuzu açtığınızda aşağıdaki gibi sütunlar göreceksiniz.

[i]1 28 1 40001

1 = index Numarası
28 = byType Numarası
1 = NpcID numarası. Index numarasıyla aynı olsun.
40001 = EVENT numarası.

Peki byType ile EVT'ler nasıl birbirleriyle ilişkili? Dikkatli bakarsanız direkt anlarsınız.

byType 28 ile NPC yapalım.

NPC'yi K_NPCPOS'a eklerken, TrapNumber sütununa gireceğimiz değer: EVENT_TRIGGER Tablosundaki Index numarası ile aynı olsun. (Örnektekine göre 1)

İlk sütundaki 40001 event'ini npc'ye bağlamak için ne yaptım? NPC'ye byType 28 ve TrapNumber verdim.

Mesela byType 28 kullanan ikinci bir NPC yapacaksınız. TrapNumber 2 olacak. Ve EVENT 41001 ile bağlantılı olacak. vs. vs. Anladınız herhalde.






Iyi sanslar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www3.5forum.net
 
[Rehber] Tüm Detaylarıyla EVT Kodlaması
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Hos Geldiniz | Hiiaxi Forum :: Paylaşımlar :: Server Dosyaları Paylaşımları-
Buraya geçin: