Öncelikle Ticket'i Nereden Atıcaz Onu Söyliyeyim.-Ticket Atılacak Hesap İle [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] Adresine Login Oluyoruz -Login Oldukdan Sonra Sol Üst Köşede Müşteri Destekleme Biletinizi Alınız Yazan Yere Tıklıyoruz -Açılan Sayfada Bileti Gönder Sekmesine Tıklıyoruz -Yeni Bir Pencere Açılacaktır İşte Ticket Atıcağımız Bölüm Burası -Sumbit a Ticket'e Tıklıyoruz Karşınıza Çıkan Gerekli Adımları Takip Ederek Ticket'imizi Yolluyoruz
Peki Ticket Attık Gelen Cevapı Nerden Görücez? -Okumak İçin Hangi Hesapla Ticket Attı İseniz OHesapın Mail Adresine Ticket Cevapı Gelir -2. Olarak Ticket Sayfasında My Support Yazan Yere Tıklarsak Orada Attığınız Ticket'ler Olucaktır Oradan'da Ticket'inize Gelen Cevaba Bakabilirsiniz.
Yıldızları doldurarak Parantez ve içlerini silerek ticketi gönderiniz...
●Gizli Soruyu Degiştimek İçin
Dear, Customer Support I want to change my secret answer/question.Please change these my security. These are my informations of payment.Thanks for help for now..
Account Login ID : ****** [Giriş ID sini giriniz] Server : **** [Serveri yazınız] ------------------------------------------------------------------- Registration Date : **/**/**** DD/MM/YYYY [Account açma tarihi]
Customer ID number : ************* [ 9 Haneli Müşteri Numarası] C&B E mail : ************@hotmail.com [C&B maili yazınız] ------------------------------------------------------------------- 2nd Click And Buy [ikinci Kredi Kartı ile Alışveriş yaptıgınız C&B Bilgileri]
Customer ID number : ************* [ 9 Haneli Müşteri Numarası] C&B E mail : ************@hotmail.com [C&B maili yazınız] ----------------------------------------------------------------------
Paypal Information... PAYPAL ID : *****************@hotmail.com [Paypal Maili yazınız] Credit Card 4 Last No: ******************* ***** [Kredi Kartı Son 4 Hanesini Giriniz] ----------------------------------------------------------------------
KESN CODE : ************** [Alışverişinde KESN kodlarını girip Submit yaptığımızda, size verilen şifreyi yazın lütfen] Date : ********.**.**
KESN CODE : ************* Date : ********.**.**
KESN CODE : *************** Date : ********.**.**
KESN CODE : ************* DATE : ********.**.**
------------------------------------------------------- I want to information... New Item Seal/Unseal Password. ***************** [Yeni item acma kitleme şifresini yazınız]
----------------------------------------------------- Not : Dogum tarihi yada Acc kayıt tarihinden herhangi birini yazmanız yeterlidir istege göre..Eger bilmiyor iseniz silin o bölümü öle ticket atınız..Adamına denk gelirseniz istemeyebilir ikisinide [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
●Kesn Numarasi Olmadan Atılan Ticket Gizli Soruyu Degiştirmek için
Dear KO customers team i have a problem. i forget my hint answer and i want to change it whit another one. i give you my credit card last four digits and PayPal mail adress (ya da "click and buy 9 digit customer ID"): [Last four digits: xxxx] [PayPal e-mail adress: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]] ya da [click and buy 9 digit customer ID: xxx xxx xxx] i give you to set new hint question and answer: [New Hint Question: xxxxxx......?] [New Hint Answer: xxxxxx] Thank you for your helps. Yukarda yazdıklarımı Türkçeleştireyim:
Sevgili yetkililer benim bir sorunum var. gizli sorumun cevabını unuttum ve ben bunu diğer bir soru ile değştirmek istiyorum. Size kredi kartımın son dört rakamı ve PayPal mail adresi (ya da "click and buy'un 9 rakamlı müşteri id'si")veriyorum: [Son dört rakam: xxxx] [PayPal e-mail adresi: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]] ya da [click and buy'un 9 rakamlı müşteri id'si: xxx xxx xxx] Size girmeniz için yeni gizli soru ve cevabını veriyorum: [Yeni gizli soru: xxxxx......?] (örnek soru: "What city were you born in?" şeklinde olabilir ya da üye olurken ki sorulardan birini seçip yazın.) [Yeni gizli cevap: xxxxxxxx] (sizin cevap) Yardımlarınız için teşekürler.
●Bugu Kaldırmak için
Dear Customer Support ; Hi..Help me please... I have a problem..
My charecter problem inventory bug Now I can't: Set a merchant Destroy the scrolls Deposit anything to inn hostess Withdraw anything from inn hostess Buy anything Sell anything Upgrade anything Trade anyone Letter anyone...
Can someone tell, what I can do now? Somewhere I read I only have to wait till maintenance and this will destroy the scrolls. Is this corrector are there some other ideas how solve this problem?
●Hack Yediginiz Zaman Atılacak Ticket
Dear KOL Team i am xxxxx(char id) from xxxxxx serwer. here is the informations you need. credit card last 4 digits xxxxx(kredi kartinizin son 4 numarasi bunu kesinlikle yazin) premium buying time xxxxxx(premium alis tarihi ve saatini yazin) account id xxxxx(Oyuna girerken yazdiginiz kullanici adiniz) serwer xxxxx Secret question answer before i got hacked xxxxx (hacklenmeden onceki gizli sorunuzun cevabi) Character level before hack xxxx (hackten onceki lvliniz) lvl hack date xxxxxxit was between xxxx and xxxx (hacklendiginiz tarih ve hangi saat araliginda oldugu)in turkey i want to change my email address to xxxxxx (buraya olmasini istediginiz emaili yazin)@hotmail.com i want to change my secret question answer to xxxxx(buraya olmasini istediginiz gizli soru cevabinizi yazin) i want to change my password to xxxxxx(buraya olmasini istediginiz yeni sifrenizi yazin) Please roll me back to date xxxxhour was between xxxxand xxxxx (buraya rollback attirmak istediginiz tarihi ve hangi saat araliginda oldugunu yazin)in Turkey. i got hacked so that everything will be ok. Or else it will be pointless to give my account back without rollback. Because the hacker may have taken all the items i had on account. And also please change all the information i asked for. So i will be able to enter my account again (burada hacklendiginiz ve tum itemlerinizin calinmis olabilecegini anlatiyorsunuz). The items before account got hacked (burada hacklenmeden once sahip olan tum itemlerinizi yazin cunku charin size ait oldugunu ispat etmek icin bunlar da lazim olabilir). xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx thanks
●Silinen Esyalar için
My following items were deleted. And they were quest accessories. Could you please restore them? Thanks.
Item list: [Item listesi]
●Chariniz Uzun Zamandır Askıda İse Atılacak Ticket
Hi knightonline team My account is in use and i can not login to game properly. Please disconnect my account from servers as quick as possible. Thank you.
Hi knightonline team I forgot my seal / unseal password and I want you change this. this is my premium KSN kode : [K-ESN kodlarınızı Yazın Ne Kadar Varsa Sırası İle] this is my premium KSN password :[ K-ESN Paraolası Yine Alt Alta Yazın] Server Name: [ Serverinizi Yazın] Character Name: [ Oyundaki İD
the password that I want is : [ Olmasını İstediğiniz Şifre ( Bu Şifreİle İtem Kitliyip Açıcaksınız) Yazın] thanks for all